Sanna - Mitt i livet

IKEA = Farligt

Publicerad 2008-07-28 16:53:20 i Allmänt,

Usch.. IKEA är verkligen inget ställe man ska åka till bara sådär.
Hittade jue hur mycket som helst som jag skulle vilja ha. Men vad är det för mening med att handla allt när man bara bor hos föräldrarna och än så länge inte har en lägenhet i sikte?!

Det blev en liten tur i alla fall.
Jag och Storebror höll på att smälta bort i bilen på vägen dit och hem, men annars gick det bra.
Käkade lunch på IKEA också.. fick bli potatis och köttbullar. De är inte så dumma, IKEAs köttbullar.. Haha

Skulle behöva ta tag i dammsugningen och allt det där innan föräldrarna kommer hem också.
Men det är så otroligt varmt att jag verkligen inte orkar med någonting.
Mamma och pappa ringde.. de var visst utanför Gävle så de är hemma om några timmar.

Packningen måste jag ta tag i också..
Känner mig otroligt stolt eftersom det, än så länge, inte är alltför mycket som ska ner i resväskan. ;)
Trots det så tar jag den stora väskan med mig eftersom man vet aldrig vad man kan komma hem med.. Haha

Nehe.. om man skulle försöka att tag i saker och ting nu i alla fall..?

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela