Sanna - Mitt i livet

Krossat glas..

Publicerad 2008-07-10 04:38:22 i Allmänt,

Pust och stön.. Får man säga så?

Det hände inte så mycket i restaurangen idag måste jag säga.. väldigt lugnt och det har inte behövts springa direkt.
Kvällen började sen ganska lugnt och jag trodde nästan att det inte alls skulle bli något drag, men det blev det.
Inte något jättedrag, men ändå..

Fy fan så människor kan bete sig när de är ute och dricker..
Alla människor.. gamla som unga!
Kladdar, spiller och tror att de kan bete sig precis hur de vill! Det är helt sjukt!
Kan man inte ens hålla tag i sitt eget glas så ska man nog inte dricka mera!! Så enkelt är det..
Tog en evighet att städa nattklubben från all glaskross!
Loggade ut från jobbet vid 03.30, kan bara tala om att jag är sååå otroligt trött just nu! Men ändå inte sådär så att jag kan sova.. Tankarna bara flyger iväg och det har de gjort varje gång jag stannat upp under kvällen.
Sjukt konstig känsla jag har i magen!

Läste precis Carros blogg och måste verkligen lägga in denna underbara låt!





Fan så sjukt mycket minnen som man har till denna låt!
Kommer ihåg när jag hörde den första gången hemma hos Ogi och Zlaja när de bodde i Årby under 2004.
Det var Mikis skivor som låg gömda där och jag gick runt med denna på högsta volym!
Låten har verkligen varit våran! Någonting som alltid kommer att påminna om den tiden som var då.
Blå, hemmafesterna, somrarna, Rolling..
Och fyra år efter att jag hörde den för första gången så är den fortfarande lika bra och jag bli alldeles varm i hela kroppen och det största leendet sprider sig över mitt ansikte. :)
Kommer alltid att ha den där tiden med mig i min minnen!

Nehe.. om man kanske skulle försöka sova lite också.
Bara servering imorn på Harrys, alltså 15-(kanske)22.30 eller nått. Skönt det!

Sussa sött!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela