Sanna - Mitt i livet

Lördag 19/7

Publicerad 2008-07-19 13:41:47 i Allmänt,

Klockan hann nog bli 05 innan jag somnade inatt..
Försökte kliva upp vid 11, men ögonen ville inte riktigt samarbeta. :S
Vaknade tillslut av att Nermin skickade mess och frågade när jag ska ner till Kroatien vid 12.
Det var jue dags att kliva upp kanske man kan säga.

Måste säga att jag är väldigt trött just nu.. Har sådär ont i huvudet som man kan ha när man vaknar bakfull.
Och jag har inte ens druckit!

Börjar jobba kl 15 och sen jobbar jag hela dagen.
Tror inte att det kommer att bli någon större rusning idag.. Kom på igår att det faktiskt är helgen innan löning.
Tiden går så fort fast det känns som att det går så otroligt trögt ändå.
Jag undrar hur de närmaste 10 dagarna kommer att gå?
När man väntar på något så går tiden alltid alldeles för sakta.. och det är sant som de säger; 'Den som väntar på något gott, väntar alltid för länge..'

Har näst sista nattpasset idag i alla fall..
Jobbar bara plocken på onsdag och sen nästa helg, min sista, blir det bara serveringen.
Så det blir en skapligt tidig helg ändå.
Och sen behöver jag bara vänta två dagar så bär det av ner mot paradiset!!

Nermin skrev att han åker ner till Makarska på onsdag och att Vice och Adis också skulle komma då.
Sen ska de stanna där till 8-9/8, ungefär samtidigt som jag och Malin, och alla andra tydligen, åker hem.
Så det blir nog antagligen ett par dagar där också. :)

Det spöregnar ute just nu..
Värsta är jue att om ett par minuter är det väl strålande sol kan jag tänka mig.
Det här vädret här hemma är jue helt upp-och ner!!
Kan det inte bara få vara en fin sommar för ett litet tag.. Gärna nästa söndag och måndag, när jag är ledig. ;)

Imorn och på måndag är jag också ledig.
Ska nog träffa storebror på måndag för en fika/lunch. Har inte träffat honom på evigheter jue.
Skulle behöva träffa Danne också. Har jue en hel del att ta igen och uppdatera varandra om.. men man hittar jue aldrig tiden.

Jaha.. om man kanske ska göra sig iordning.
Börjar jue snart bli dags för färd mot jobbet.. känner mig inte sådär jättepigg på det faktiskt.
Men bara bita ihop nu!!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela