Sanna - Mitt i livet

Måndag 28/7

Publicerad 2008-07-28 10:45:49 i Allmänt,

Sitter hemma hos Carro vid köksbordet och dricker en redbull..
Ska snart börja ta mig hemåt mot torshälla.
Måste fixa med lite grejer innan det är dags att åka med storebror till Västerås och IKEA.

Kunde väl inte riktigt sova inatt.. Hade en massa jäkla tankar i huvudet.
Låg och tittade på Paradise Hotel, som kom på TV400.. Helt sjukt det där jue.
Föll in i drömmarnas värld runt 03 eller nått sånt.

Var jättetrött när väckarklockan ringde vid 10 men gick upp i alla fall.
Vet inte vad det är, men när man sover hos Carro så känns det alltid som att man sovit hur länge som helst.
Kan kanske vara för att hon går upp mycket tidigare än alla andra.. Haha
Carro hade redan masat sig ner till stan och tagit med sig alla tändare, ovanligt!! ;)
Hon kom hem med en redbull till mig och nu sitter vi och pratar lite skit bara.

Snart dags att börja röra sig..
Vid den här tiden imorn har planet till Kroatien, förhoppningsvis, redan lyft och jag är på väg till Paradiset för 11 underbara dagar. :)
Som sagt, så får dagen gärna rusa förbi så där lätt.. ;)

Nehej.. ska prata lite med sötnosen nu och sen ska jag åka iväg.

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela