Sanna - Mitt i livet

Måndag 7/7

Publicerad 2008-07-07 14:22:53 i Allmänt,

Oj, inte skrivit på hela helgen..

I fredags så skulle jag jue bara jobba Serveringen på Harrys, och skulle därmed sluta vid ca 23.00, men fick stanna kvar eftersom Sanna var på Å-bryggan och hjälpte till där.
Hon dök up vid 00.30 och då var det jue kanske inte mycket idé till att gå hem heller.. så jag jobbade till 03.00.
Kom hem ganska sent eftersom vi åkte till Statoil och handlade lite mat och sen när jag kom hem så gick det inte så lätt att somna.. Så somnade dessutom väldigt sent.

Lördag så vaknade jag ändå skapligt eftersom jag kände att jag ville försöka hitta ett par andra skor som jag kunde jobba i, eftersom det känns som att mina fötter ska gå itu!
Ute i Tuna Park hittade jag ett par Ecco-skor som passade mina fötter perfekt!
Började jobba kl 15 och jobbade Servering fram till ca 23, sprang över till Lotus för att leka vimmelfotograf eftersom fotografen ringt och sjukanmält sig! Fick ta några bilder på Harrys också och senvar det bara att plocka disk som gällde.

Mina nya skor var inte till nån större hjälp, eftersom jag redan hade ont i fötterna, och någon gång efter midnatt gick det upp för mig att jag inte hade ätit något.
Men det gick bra och vi stämplade ut ca 03.15. en sväng förbi Statoil och sen kraschade jag ner i sängen.
Lyckades inte somna på många timmar, alldeles uppe i varv och tankarna bara snurrade runt.
Tror klockan var 8 eller 8.30 innan jag föll i sömn.

Vaknade vid 14 igår och kunde gärna ha sovit ännu längre.
Tog det lugnt och bara var en stund, åkte iväg för att sola och sen låg jag hemma och tittade på Änglagård som kom på tv. Jättelängesen jag såg den filmen.
Åkte in till Time Out för att prata lite med Sara och när jag kom hem var jag trött, men inte riktigt så trött så jag lyckades somna. Så det fick bli 'Djävulen bär Prada' innan läggdags..

Vaknade nån gång efter 13 och det känns som att hela dagen har passerat redan.
Ledig idag och det hade jue varit trevligt om man hade fått nått vettigt gjort, istället sover man bort halva dagen! :(
Senare ska jag i alla fall träffa Carro, får väl se vad vi hittar på. Funderar också på om man skulle gå och sola en snabbis. Regnet öser ner utanför fönstret och det är så grått och trist.
Tänk lite positivt nu istället Sanna.. ;)

Imorn ska jag till Vice och bli ompysslad ett par timmar och bli fin i håret igen..
Ser just nu förjävlig ut. :(

Jaja.. om man skulle försöka få ner nått i magen kanske?

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela