Sanna - Mitt i livet

Onsdag 16/7

Publicerad 2008-07-16 13:56:01 i Allmänt,

Jag gick upp strax innan 08 imorse för att säga hejdå till föräldrarna.
Somnade om efter en stund och vaknade av att Carro ringde vid 12, sovit alldeles för länge nu igen.

Tog en cigg och åt lunch..
Fick sms från Fia som skrev att jag kunde vara ledig under dagen från serveringen och börja jobba 22 ikväll.
Ringde upp henne eftersom jag hade tänkt fråga om ledigt imorn, då det känns som att hela jag inte mår riktigt bra och jag ska jobba 12 timmar både fredag och lördag.
Jag blev alltså ledig imorn och kanske även ikväll.. Känns väldigt skönt måste jag säga.

Vad jag ska ha för mig idag vet jag faktiskt inte.. skulle jue vara ganska skönt att veta hur det blir med kvällen i skaplig tid så man kanske kan planera något.
Syster kom förbi med cykeln så ska väl umgås lite med henne.
Trots att jag är trött och hängig så känns det jue ändå som att man vill göra något nu när man har chansen.
Inget jätteprojekt, men njuta av att bara vara kanske..? :)

Jaja.. det visar väl sig.

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela