Sanna - Mitt i livet

Onsdag 2/7

Publicerad 2008-07-02 23:43:24 i Allmänt,

Det blev två filmer igårkväll.. eller natt kanske man ska säga.
Först tittade jag 'Se upp för dårarna', tyckte den var jättebra, grät lite också.
Sen blev jag så sugen på att se 'Music & Lyrics' igen. Klockan blev ganska mycket innan jag kom i säng och därför sov jag till 13.15 idag!!

Det blev inte så mycket tid över till annat än att stoppa i sig lite mat och göra sig iordning för första dagen på jobbet.
Började 15.00. Kan säga att jag kände mig lite spänd med tanke på att det är 6 månader sen jag sist jobbade!
Men det gick bra. Vi öppnade vid 16 och det kom inga gäster förrän en timme senare.
Fick ta nästan alla gäster, vilket inte var alltför många idag, bara för att jag ska komma in i allt igen.
Kan tala om att det känns som att mina fötter ska gå itu!

Snacka om att vara rostig och inte alls fit! Inte som förut!
Men det tar nog bara ett par dagar och sen är man tillbaka i formen igen. :)
Fick mitt schema för den närmaste månaden också och jag jobbar tisdag-lördag i servering och sen jobbar jag rätt så många pass i klubben också. Detta gör jue att det blir en hel del långa arbetspass, men det gör inte så mycket.
Fick sluta redan vid 22 idag så det var ganska skönt att komma hem tidigare.
Men det känns inte som att det snart är midnatt! Det känns mer som att klockan är typ 21 eller nått.
Och ändå är jag trött! Inte van att stå och gå så mycket jue.. Haha

Det är bra, då kanske man kan bli av med några av dessa kilon som man samlat på sig..
Skulle inte sitta så fel!

Nej, nu ska jag gå och tvätta mig och sen blir det sängen.. Kanske kan komma upp skapligt imorn så man kanske hinner med något mer än att bara göra iordning sig till jobbet! Haha

Sussa sött
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela