Sanna - Mitt i livet

Pissdag!!

Publicerad 2008-07-16 01:45:12 i Allmänt,

Det kan man lugnt säga att det har varit idag..
Den här äckliga mensen har jue redan kommit.. flera dagar för tidigt!!
Och precis som de senaste månaderna innan mår jag jättedåligt när den kommer och hela min kropp slås ut.
Mentalt och fysiskt har jag varit ett 'wreck' idag.
Eller ja, det började jue redan efter helgen.. tror att det kan vara stressen från de senaste veckorna som utlöst min 'vackra vecka' för tidigt.
Undrar hur det kommer att vara senare i veckan.. när den egentligen skulle ha kommit..?

På jobbet har vi slitit som djur!! Fullbokat både inne och ute och det fanns varken tid för en drick- eller kisspaus!
Helt sjukt!!
Ändå hade jag en mindre station idag, tror jag i alla fall, än vad jag brukar eftersom jag sa att jag inte mådde 100% bra.
Jag har skakat som en dåre och varit riktigt grinig, vilket inte alls är likt mig på jobbet.
Med tanke på mina förutsättningar för dagen så har det väl på det stora hela gått väldigt bra.
Kassan var jag så otroligt nöjd med och det var jue ändå halva priset på nästan allt som serverades.. :)

Men nej.. efter Kroatien får det vara slut på detta!
Det är verkligen inte min grej.. inte på 'heltid' i alla fall.

Slutade i alla fall strax efter midnatt.. stannade kvar en stund och träffade en massa människor som jag inte sett på länge.. det finns fortfarande en hel del folk som jag inte träffat, och ändå har jag varit hemma i två veckor nu!
Folk blir fortfarande förvånade när de träffar mig; 'Va fan, är du hemma?!'
Men värst är när folk kastar ur sig; 'Kul att du hört av dig..'
Va fasen, jag har varit hemma i två veckor!! De enda människorna jag träffat är de som kommer in på jobbet, med undantag av Carro och de andra tjejerna.
Det är jue inte direkt som att man har hunnit med så mycket hittills.. Men, men.. det kommer snart. :)

Föräldrarna åker till Finland imorn..
Har redan sagt hejdå till de innan jag åkte till jobbet för de ville inte väcka mig imorn.
Men jag funderar ändå på om jag ska kliva upp bara för att ge de en sista kram.
De kommer jue ändå vara borta i nästan två veckor.

Jaja, det visar sig väl imorn antar jag..

Ny dag imorn, med nya tag.
Jag börjar jobba kl 15 och slutar väl runt 03, hoppas jag.
Det har jue blivit lite senare nu på senaste tiden..

Jag tänker på Kroatien och biter ihop!!!

Nu ska jag lägga mig och läsa och vänta på John Blund.. som inte verkar vara så långt borta. :)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela