Sanna - Mitt i livet

Sanna och Malin doing Croatia!!

Publicerad 2008-07-18 15:05:07 i Allmänt,

Pratar med min käraste Malin på msn..
Hon bestämde sig för att stanna alla 10 dagar i Kroatien då vi hittade plats på samma flyg som mig!!! :)
Ååååååh, ni anar inte hur pirrig jag är nu!

Helt sjukt glad för att du ska komma till mig gumman! :)
Jag som tjatat så länge på att hon ska följa med mig.. Det kommer att bli så jävla roliga dagar. :)





Hittade också en sista minuten, för en vecka, med hemresa på samma flyg som oss..
Ringde Carro direkt, men kom på, när signalerna gick, att hon inte har semester. :(
Massor synd jue..

Men, men.. Väntar nu på att Ivana ska skicka mejl med priser och förslag på hur vi kan ändra boendet.
Vi får jue inte plats i det där lilla rummet jag hade förra året.
Fan knappt så man själv får plats utan att börja känna sig lite klaustrofobisk.. ;)
Men spenderar man mycket tid på sitt rum kan man inte ha nån vidare trevlig semester.
Åååååååh, usch.. hur ska jag nu kunna vänta på att det ska bli den 29:e??
Jag bara ler hela tiden nu och håller tummarna för att tiden ska riktigt snabbt!


Och Malin den lilla grisen är jue för fasen i Grekland så för henne lär jue tiden gå jättefort.
Kul att träffa henne sen när hon är värsta pepparkakan och en annan kommer komma som en riktigt svenne!
Usch, för här finns det jue inte en sommar att ens tala om..

Haha.. kom på att föräldrarna kommer också att bli lättade nu.
De tycker inte alls om att jag åker iväg själv på en massa saker och har bara hoppats på att nån ska följa med.
Men själv har jag inga problem med att åka iväg själv! Det är jue så skönt att bara kunna ta allt i sin egen takt.
Göra vad man själv vill, gå vart man vill.. stanna hur länge man vill på ställen och bara ta hand om sig själv.


Men att Malin ska komma är helt underbart..
För det första för att jag, som jag redan sagt, tjatat ihjäl mig på henne att hon ska följa med.
För det andra för att vi inte har setts på så länge.. Med mig i Amsterdam och henne i Norge har det varit ganska tomt.
För det tredje för att vi är helt galna tillsammans och med henne finns det inga gränser. ;)



Nej nu måste jag sluta tjata om det här..
Är jue bara så otroligt glad!! Och kan inte riktigt sluta med det heller!
All dålig och låg energi är som bortblåst just nu!! Får väl en sån urblåsning senare idag, men just nu njuter jag av detta. :)

Jaja..

Puss och kram
/Sanna


Förresten är det läskigt att när man får något närmare så känner man en större saknad..
Hur funkar det egentligen med det där? Jag förstår inte riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela