Sanna - Mitt i livet

Seg..

Publicerad 2008-07-22 00:38:36 i Allmänt,

Gud va dålig jag har varit idag..
Körde lillebror till jobbet och orkade knappt ens titta på vägen.
Det gjorde så fruktansvärt ont i ögonen och huvudet.
Åkte raka vägen hem för att lägga mig på soffan och vila.. låg mellan sömn och vakenhet under ett par timmar.

Carro ringde och undrade om inte vi skulle hyra en film efter att hon slutat jobba..
Tänkte att det kan man jue faktiskt orka med. :)
Plockade upp henne efter att hon slutat jobba och vi åkte förbi Pizzeria Italia och åt lite.
Sen till Rixvideo för att hyra 'Heartbreak Girl'.. hyr inte den filmen!
Vi stängde av efter ca 40 min.. den kändes helt meningslös jue.. Gud va tråkigt.

Spenderade lite tid med att bara snacka skit och kolla på tv.
Det blev tillslut dags att åka hem.. är trött men inte riktigt sådär så jag kan sova.
Huvudet värker igen och det verkar inte ens som att Ipren vill hjälpa den här gången.
Börjar nog bli dags för sängen i alla fall. Känns som att jag kanske har lite feber också. :(

Jobb imorn igen..
Får se om det blir lika mycket som det var förra tisdagen..?
Då kommer jag nog krypa ner i något hörn och gråta en liten skvätt tror jag. Haha

8 dagar kvar.. bara bita ihop.

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela