Sanna - Mitt i livet

Semester!!

Publicerad 2008-07-28 23:35:25 i Allmänt,

Gud vilken konstig dag jag har haft idag..
Var på jättebra humör ända tills en halvtimme innan föräldrarna klev in genom dörren.
Vet inte riktigt vad det var som utlöste allt, men vart typ skitledsen eller nått.
Grät hur mycket som helst och det ville inte sluta! Jättejobbigt!
Men samtidigt ganska skönt, kändes lite lättare efteråt.

Syster och Carlos var här på besök en stund. Kul att prata lite med de också.
Plockade en hel skål med körsbär från vårat träd som vi har på gården. Massor gott jue! :)
Har duschat, fixat med packningen och ska bara fixa det sista.
Blir hämtad av Carlos och Syster strax innan 06.30 imorn för avfärd mot Arlanda.
Hur det ska gå att sova inatt vet jag faktiskt inte.. känner mig lite trött så det kanske går bra i alla fall.

Det ska verkligen bli alldeles underbart att åka imorn!
Nu vet jag inte hur många gånger jag har sagt det.. vet att jag tjatar, men va fan!
Låt mig göra det.. ;)

Pratade med Susy på msn för en stund sen..
Både hon och Serena har sagt upp sig från Sykes.
De vet inte riktigt vad de ska göra nu, men har jue två månader på sig att komma underfund med det.
Vilken tur att jag bestämde mig för att inte åka tillbaka och jobba på Sykes..
Förstå hur ensamt det hade blivit!!

Fick svar från Bas idag också..
Han skrev att han förstod mitt beslut och önskade mig all lycka med mina framtida beslut och det jag tar mig för.
Han skrev också att de fortfarande saknar mig och så var det en ledsen smajlis.. Haha
Värsta gulligt jue..
Men jag har definitivt gjort det rätta beslutet i att stanna hemma i Sverige.. i alla fall för tillfället.

Jaja.. ska fixa det sista nu och se om jag kanske kan lyckas med att få lite sömn trots allt.

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela