Sanna - Mitt i livet

Söndag 13/7

Publicerad 2008-07-13 14:13:14 i Allmänt,

Gääääääsp, vilken helg det har varit!!

Fredag jobbade jag bara till ca 21 och efter det bar det av till Raw för Adis födelsedagsfest.
Trevligt var det, speciellt att träffa alla människor man inte sett på år och dar.. :)
Men det blev inte alltför sent då jag var ganska trött.

Lördag vaknade jag skapligt..
Tog en runda på stan med Carro och vi gick och åt lunch på Ming innan det var dags för oss båda att gå och jobba.
Började 15 och hade hela kvällen att se fram emot!
Det var en hel del folk i restaurangen som ville äta och jag stod verkligen inte stilla en enda stund.
När jag väl tittade på klockan var den inte ens 21 och det var över en timme kvar innan vi kunde stänga köket.
Då kändes saker och ting lite omöjligt.. Haha
Klockan var efter 23 innan jag kom ifrån restaurangen och kunde börja med rodden och plocken i puben.

Det var så otroligt mycket folk och så varmt och klibbigt!!
Kan lova att det kändes som att man skulle avdunsta och som att jag gick ner 4 kg under kvällen som gick.
Det visade sig att vi hade haft över 1500 pers på området, framsidan, baksidan, uppe och nere!!
Så det var jue inte så konstigt att det var varmt och stressigt.

Vid 04 stämplade jag ut.. Så det blev ett 13 timmars pass.
Kändes som att jag hade blivit överkörd av ett ångvält.. 40 gånger om!
Men alla jobbade på riktigt bra igår och vi kunde ändå kännas oss stolta.

Fredrik och jag åkte till Statoil för att handla mat!
Vi tänkte att vi skulle äta tillsammans innan det var dags för sängen.
På Vasavägens Statoil hade vi inte mycket tur.. efter en kvart i kö fick vi ett ganska otrevligt bemötande och svaret att det skulle ta en timme(!) för korvarna att bli klara.
Så vi åkte till Västerleden istället och fick våran mat där istället. :)

Efter maten åkte jag hem..
Tog ett tag innan jag lyckades somna. Tror klockan var 06.30 eller nått sånt.
Försökte ta mig upp i skaplig tid imorse, men misslyckades totalt!

Vaknade vid 13.30.
Ska köra mamma till affären, sen blir det hem och duscha och kanske.. kanske kan man hitta på nått sen.
Vi får se..

Nej.. nu ska jag röra på mig i alla fall.

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela