Sanna - Mitt i livet

Söndag 27/7

Publicerad 2008-07-27 23:28:01 i Allmänt,

Idag fick jag sova länge..
Tvättade två maskiner tvätt under natten. Det bara blev så.

Klart att det skulle bli dåligt väder idag också när jag var ledig och allt.
Det slår fan aldrig fel!!!

Körde lillebror som ville ha pizza från Bamse och sen åkte jag vidare till Tuna Park.
Ville köpa linnen och se om jag hittad nå shorts eller annat att ha när jag åker till Kroatien.
Hittade en massa fynd på Bik Bok.. Det blev lite andra nödvändigheter också.

Väl hemma så tvättade jag de sista maskinerna med tvätt.
Nu har jag allt rent.. i alla fall det som ska med till Kroatien. Och det blev faktiskt inte så mycket. :)
Inte än i alla fall.. ;)
Men som sagt är det meningen att jag ska vara lite försiktig med packningen det här året.
Man använer jue ändå inte allt.

Jag åkte iväg för att möta upp Carro och Eva..
Vi tänkte att vi skulle äta lite middag på Grappa. Carro jobbade på Akropolis, så jag och Eva tog oss ett glas vin medans vi väntade på att Carro skulle sluta jobba.
Tyvärr så hann hon inte sluta jobba innan Grappas kök stängde så det fick bli en middag på Ming Palace istället.
En cider på Grappa hanns det med i alla fall och nu sitter vi i Carros kök och pratar skit.

Åker med storebror till IKEA imorn..
Han behövde tydligen ha en massa småsaker.
Sen blir det  till att fixa med det sista innan det bär av på semester..

Kan inte längta mer än vad jag gör just nu!!
Jag hoppas att tiden imorn bara ska rusa förbi.. fast inte så fort så att man inte hinner med det man ska.. Haha
Aldrig kan man vara nöjd.. ;)

Nej.. jag tror att sängen kallar snart faktiskt.
Det har varit en ganska bra dag idag.. :)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela