Sanna - Mitt i livet

Tisdag 15/7

Publicerad 2008-07-15 12:09:10 i Allmänt,

Vaknade vid 10.30 av ett telefonsamtal från Marie, som jobbar med Mary Kay.
Hon ville höra hur det var med mig och bara tala om att hon kommer att vara mer i Eskilstuna till hösten.
Tyvärr har jag själv blivit inaktiv som Mary Kaykonsult nu och det betyder att jag måste vänta ett helt år innan jag kan börja med det igen. Jättetråkigt, men med tanke på att jag åkte iväg hade jag ingen chans att uppehålla det hela.
Men att träffa Marie för en lunch eller vad som helst skulle jue inte sitta helt fel.
Tycker så himla mycket om henne! Hon är en drivande, målmedveten och helt igenom god kvinna som man bara blir så glad av att träffa.. Dessutom är jag så otroligt stolt över henne, för hon lyckas så himla bra som Sales Director. :)
Marie är verkligen en människa man kan ha som förebild.

Är fortfarande jättetrött, fast jag varit vaken i snart två timmar..
Men det är jue ingen idé att gå och lägga sig igen för då kommer jag inte lyckas stå upp när det väl är dags att åka till jobbet.
Jag vill inte jobba idag!! Jag vill vara ledig..

Just nu längtar jag bara så otroligt mycket tills det är dags att åka till Kroatien!!
Kan knappt vänta längre.. förstå att bara få vara i ett par dagar och inte behöva tänka på något alls!

Mamma och pappa åker till Finland på semester.. tror att de ska åka redan imorn.
Blir vi själva, jag och lillebror! Det ska nog gå bra. Men kommer nog att få agera taxi de stunder jag inte jobbar.
Aja, sånt man kanske får stå ut med ibland.

Två veckor kvar nu bara!! :)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela