Sanna - Mitt i livet

Tisdag 1/7

Publicerad 2008-07-01 20:08:14 i Allmänt,

Undrar om jag kommer bli sådär dålig på att blogga nu igen?
Nee, det tror jag inte..

Igår vaknade jag ändå ganska skaplig tid då lilla Sara ringde och väckte mig..
Om jag inte minns helt fel var väl klockan runt 10 eller nått.
Måste säga att jag inte riktigt visste vad jag skulle ta mig till under gårdagen. Kände mig ganska lost. Haha
Annars när man varit hemma så har jue dagarna varit fullspäckade av möten och andra aktiviteter, men nu är man jue hemma på ett helt annat sätt.
I alla fall så spenderade jag lite tid vid datorn och laddade upp en massa bilder, nu går det jue med en himla raketfart!
Mot eftermiddagen följde jag med mamma till Willys och handlade lite och tog sedan en omgång i solariet, som förövrigt var nått av det varmaste jag varit med om, trodde jag skulle smälta bort.

Gjorde upp planer med Caroline att träffas under kvällen för lite vin och skitsnack. :)
Så jag åkte hem till henne och vi käkade pizza tillsammans med Jennie. Sara gjorde oss sällskap under kvällen också.
Vi hade jättemysigt och bara satt och snackade om allt möjligt.
Hade värsta nostalgitrippen också med all gammal musik som vi hittade på Youtube!
Att musik kan väcka så otroligt mycket gamla minnen! Det är jue sjukt!
Det blev ganska sent och jag somnade tillslut på Carros soffa, fick låna hennes Kroatien-tröja som nattlinne. :)
Jag var jättefin! ;)

Vaknade strax efter 10 imorse.. Vet inte vad det är med mig nuförtiden, men kan inte alls sova länge.
Jag vaknar flera gånger under morgonen och tror att det är dags att kliva upp.
Men i alla fall så gjorde vi oss iordning och tog en promenad med Tindra, Carros hund, så jag passade på att gå in och säga hej till min pappa som jobbar vid parken där Tindra alltid brukar gå.
Han skulle precis gå och äta lunch så vi följde med honom, det blev Ming Palace. Carros pappa gjorde oss sällskap också. Trevligt var det och blev väldans mätt! Usch! Haha

Tog en sväng förbi George på Godishuset och sa hej också.
Fika på Java fick det också bli och Lela kom förbi, hungrig som vanligt.. haha, så vi gjorde henne sällskap medans hon åt. Eftersom jag börjar jobba på Harrys imorn igen var jag tvungen att hitta en svart skjorta, så det fick bli nästa uppdrag.
Hittade en som vanligt på H&M.
Solning stod sedan på tur och det blev ännu en omgång i det stekheta solariet på Rixvideo.
Kanske att man kan lyckas få lite färg nu.. Haha
Tog en snabbfika på Time Out, var på Harrys och hämtade mitt schema och åkte hem med pappa när han slutade jobba.

Har ätit och ska alldeles strax hoppa in i duschen en snabbis då vi ska gå ut en sväng ikväll. :)
Kul ska det bli..

Imorn är det jobba som gäller.. men bara 15 till nån gång på kvällen.
Sen så fortsätter det väl mer eller mindre i den stilen fram tills att det är dags att åka till Kroatien! Som jag längtar! :)

Jaja.. Duschen nu då! :)

Puss puss


   SAKNAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela