Sanna - Mitt i livet

Tisdag 8/7

Publicerad 2008-07-08 13:46:36 i Allmänt,

Spenderat ett par sköna timmar hos Vice på Salong Style och blivit massor fin i håret! :)
Så skönt att bara sitta och låta någon annan ta hand om dig en stund! Det är jue inte alltför ofta som det händer.

Skulle jue ha jobbat idag men Fia skickade meddelande till mig och sa att hon satt mig i garderoben istället så då ringde jag och kollade om jag kanske kunde få vara ledig hela dagen istället och det fick jag.. :)
Men nu är jue då frågan vad man ska göra? Det regnar jue och är skittrist ute!
Någonting ska man väl ändå lyckas komma på.. :)

Jaja.. Har jue inte hänt så mycket under de senaste dagarna. Mest tagit det lugnt..
Och mycket mer än jobb och att ta det lugnt kommer det väl inte att bli de närmaste veckorna heller.
Gud, vilket liv man har.. haha

Nu ska jag ta en snabb dusch och bli av med allt hår.. :)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-08 17:52:26

Inte jobba ihjäl dig sanna kvinna=) kram minna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela