Sanna - Mitt i livet

Torsdag 10/7

Publicerad 2008-07-11 02:15:14 i Allmänt,

Sov länge idag eftersom det vart väldigt sent igår..
Hade sjuka drömmar inatt igen och vaknade vid 07.30 imorse av att jag hade tårar rinnande ner för kinderna.
Helt sjukt!

Hann som vanligt inte med så mycket innan det var dags att åka till jobbet.
Blev en fin sommardag även idag jue.. men oj va lugnt det var!!
Så himla tråkigt att jobba då jue.

Efter att jag slutat gick jag och myste med Carro en stund med lite mumsig pizza från Akropolis. :)
När jag skulle hem fastnade jag var femte minut på Nybrogatan där jag träffade på en massa människor jag inte sett på länge..
Fastnade tillslut på Grappa en stund och satt och pratade med Tina och Andjela. Mycket trevligt.. :)
På vägen till bilen fastnade jag självklart på Harrys en stund också där det var en del människor som jag inte träffat på hur länge som helst..
När man jobbar dagar får man umgås på natten!

Undrar hur länge det här kommer att funka?
Känns som att jag bara blir mer och mer irriterad på det hela..
Antagligen är det för att jag precis kommit hem och det finns så mycket som jag skulle vilja göra.
Så många människor jag skulle vilja träffa! Men tiden räcker inte till..
Och pengarna behövs jue eftersom jag snart ska åka till Kroatien och självklart för att allmänt kunna leva.
Men jag är verkligen inte samma människa som jag var innan jag åkte.
Har omvärderat allt så otroligt mycket så nu krockar verkligen allt. Vad tar man sig till då?

Jaja.. det löser väl sig så småningom..

Fick ledig imornkväll i alla fall och det betyder att jag kan gå på Adis födelsedagsfest som han ska ha på Raw. :)
Kul ska det bli då det är rätt så mycket folk som ska dit och många som jag, återigen, inte träffat på år och dar..

Nehe.. om man skulle försöka sussa lite då?

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela