Sanna - Mitt i livet

Torsdag 17/7

Publicerad 2008-07-17 13:09:44 i Allmänt,

Ja det blev jue ingen tidig natt igår..
Det skulle däremot ha blivit en tidig morgon idag!
Hade tänkt att jag skulle lägga mig på baksidan i solen nu på morgonen, eftersom jag måste köra lillebror till jobbet innan 15.. så inte så stor idé att göra nått innan.
Men jaha.. tog en titt ut genom fönstret vid 10-tiden och gick och la mig igen!! Varför är det alltid så när man är ledig och vill göra något? Nu kommer det väl att bli fint väder på eftermiddan, men vem har lust att ligga på en bakgård helt ensam då? Jag måste jue göra något idag när jag är ledig.. det gäller att passa på. :)

Vaknade vid 11.30 igen, då var det dags att masa sig upp ur sängen.
Har tagit en dusch och ska väl göra mig iordning.. ringa Carro kanske och se vad hon har för sig.
Läste att hon inte alls mådde bra, men tydligen så jobbar hon också.. :(
Sara kanske har tid att leka med mig idag.. hon ska jue tydligen också vara ledig. Men hon kanske är bakis..? Haha

Jaja.. ska fixa mig i alla fall, få nått i magen kanske också.. Sen får vi helt enkelt se.

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela