Sanna - Mitt i livet

Trött och fundersam..

Publicerad 2008-07-19 04:53:20 i Allmänt,

Alltså att man inte kan ha mer framförhållning ibland..
Jag var på jobbet 18.30 eftersom jag skulle börja jobba kl 19.. och det var inte en enda gäst där.
Sanna tittar på mig och frågar om inte jag har fått Fias mess.. What?
Ja men då behöver jue inte lilla Sanna börja jobba förrän kl 22, när vi börjar rodda upp nattklubben!
Hur kul är det då?? Fan va irriterad jag var..

Jag bor i Torshälla och då åker man inte hemifrån en kvart innan man ska börja jobba..
Jaja, satt en timme och pratade med de andra som inte heller behövde jobba och sen var det bara att vända hemåt igen.
Plockade upp lillebror från jobbet och sen lagade jag lite mat.
Det fick bli makaroner och köttbullar.. och jag som svurit på att inte äta pasta på länge nu..
Kan inte påstå att det var speciellt gott heller, men var jue tvungen att få i mig något i alla fall.

Körde lillebror hem till Philip eftersom de skulle ut och sen bar det av till jobbet.
Det har varit en riktigt lugn kväll med knappt nå folk. Skönt ändå eftersom jag inte kände mig alltför peppad på att jobba.
Slutade klockan 03 och åkte hem ganska så snart efter det.
Eller ja, jag stannade till på Statoil för att köpa cigg och redbull tills imorn och då träffade jag ett par killar som jag brukade umgås med ibland för en massa år sen.. Fulla såklart.
Den ena av de ville köpa min Captain Morgan-tröja som jag har på mig. Jag undrade om han var riktigt klok i huvudet..
Inte den fräschaste av tröjorna direkt, med tanke på att det är så otroligt varmt i schlagerbaren.. som en jäkla bastu!!
Då frågade han om jag inte hade några fler tröjor med Captain Morgan.. och jag svarade att jag tror att det finns en annan hemma.. Den ville han köpa för 500(!) kr! Helt sjukt vad man kan få för sig när man är på fyllan.
Det är inte alltid så lätt..

Är trött.. men kan som vanligt inte sova.
Jag hatar verkligen att jobba nätter nu.. vem vet, det kanske kommer en dag då jag vill börja jobba nätter igen.
Men det enda jag vet är att just nu är det inte den tiden!

Jag har en massa tankar som snurrar i huvudet.. det är knappt så att de får plats i min otroligt pyttiga lilla hjärna.
Och det är klart att de snurrar sådär extra mycket när det är dags för sängen dessutom.
Just nu tänker jag verkligen på allt!
Jobb, liv, Kroatien (så mycket som jag längtar just nu.. det är helt sjukt!!), framtiden, det som varit..

Det är snart höst igen..

Tänk va snabbt det här året har gått..
Fast måste erkänna att det har känts som att jag bott i Amsterdam under en längre tid än bara 6 månader.
Men sen känns det som att jag kom hem för hur längesen som helst vissa stunder, medans det andra stunder känns som att jag kom hem igår.
Som vanligt är min tidsuppfattning helt f*cked up!

Jaja..
Kanske man ska invänta John Blund då man har en rätt så lång dag framför sig imorn.
Efter imorn är det bara 5 arbetspass kvar..
Det blir bara servering nästa fredag och lördag och sen åker jag iväg på tisdagen där!!
Så skönt ska det bli.. Hoppas bara på att tiden ska gå fort nu.. :)

Sussa sött
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela