Sanna - Mitt i livet

Värk..

Publicerad 2008-07-23 01:36:41 i Allmänt,

Usch, vilken dag det har varit idag..
Det känns inte som att något har gått rätt! :S
Fullbokat, stressigt, lång väntan och nu har jag så ont i kroppen så jag knappt vet vart jag ska ta vägen. :S

Jag har så jävla ont i mina höfter.. känner mig som 80 år(!)
4 arbetspass kvar nu bara!!
Kan ni förstå att det känns så himla bra att logga ut på kvällen och veta att det är en dag mindre tills det är semester!

Imorn är det en heldag på jobbet..
Kanske inte riktigt så olik denna dag, loggade jue ut 00.20.
Så det kommer nog gå bra imorn också.
Måste nog slänga in lite kläder i tvätten och börja titta efter vad jag ska ha med mig till Kroatien.
Har jue bara två dagar ledigt sen så det kan bli lite tajt om tid. Skönt om man slipper stressa med allt de sista dagarna.
Fast om jag känner mig själv rätt så är det precis så det kommer att bli.. Haha

Jaja.. nu ska jag kika lite på tv och sen är det sängen som lockar..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela