Sanna - Mitt i livet

Fredag 27/6

Publicerad 2008-06-27 10:45:51 i Allmänt,

Varje gång jag var på väg att skriva i bloggen igår så var det något som kom i vägen..
Trots det så var det en ganska händelselös dag måste jag säga då vi återigen är full styrka, mer eller mindre och det blev inte så många samtal att ta emot.
Om jag inte minns helt fel så ringde inte min telefon förrän efter ca tre timmar på arbetet. :S
Däremot så hade jag ett trevligt samtal med en finsk kund som jag ringde upp under morgonen. Han var verkligen jättetrevlig. :) Vissa kunder gör en så himla glad! :)

Efter jobbet åkte jag hem en sväng.. Skulle köpa tårtor hade jag tänkt, men när jag kom till Albert Heijn så hittade jag inte nått gott alls.. Så det blev inget med det.
Åkte ner för att träffa Susy på stan, det var jue faktiskt shopping-torsdag igår, fanns jättemycket kläder överallt!
Men som vanligt tyckte jag inte att något satt bra så det blev inget shoppande för min del. :(
Lika bra kanske.. Haha

Var inne på Albert Heijn ännu en gång och packade på mig en massa kakor och andra godsaker, som jag idag ska bjuda mina arbetskamrater på. Tjejen i kassan tittade lite underligt på mig.. Haha, hade inte förväntat mig något annat då det måste ha sett helt sjukt ut med tanke på mängden av kakor. Haha

Jag och Susy satte oss på ett litet mysigt kafé, åt en varsin chiabatta med skinka och ost och drack lite vin och öl.
Det var jättemysigt att bara sitta och prata, det var jue inte igår direkt som det hände.
Ingen av oss förstår riktigt att jag ska åka hem. Det är verkligen helt sjukt!
Promenerade sen hem till henne eftersom jag ville säga hejdå till Serena, som åker till Italien idag.
Veronica var också där så vi blev kvar en stund och umgicks. Klockan var väl nästan 02 innan vi åkte hem.
Massor sorgligt var det att säga hejdå till Serena och jobbigare kommer det väl bara att bli kan jag tänka mig.

Jag fick en liten, liten ballong av Louie, fastighetsskötaren, imorse.
Den är röd och fin.. Haha. Blev massa glad när jag fick den.

George har lyckats kalla mig för svikare och förrädare (inte allvarligt menat dock) och klockan var inte ens 10 vid det tillfället.. Sen kom han och krama mig när jag spelade att jag blev ledsen och grät sådär överdrivet högt som man bara gör när man fejkar. Haha
Det känns verkligen inte som att det är min sista dag idag.. Fast samtidigt så har jag en skum känsla som inte går att beskriva. Konstigt, konstigt!

Pappa kommer idag också..
Han skulle vara framme i Amsterdam redan vid 14.30 och jag skulle väl få gå hem tidigare idag också. Så det är jue bra.
Vet inte riktigt vad som händer ikväll, men det blir väl att vi går och äter middag.
Imorn ska jag nog dra med pappa på en rundtur i Amsterdam och på kvällen har jag fått Susy att laga middag. :)
Sen får vi se vad som händer.

Det var visst inge fel på min lön men de hade dragit pengar för måndag då jag inte jobbar.
Fatta att de dragit nästan 80 euro! Hade jag vetat det hade jag bett om att sluta den sista och sen tagit ut semester den dagen eftersom jag fortfarande har semesterdagar. Men, men.. inte så mycket man kan göra åt det.

Jaja lägga upp kakorna och resten av godsakerna. :)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela