Sanna - Mitt i livet

Gäspar

Publicerad 2008-06-22 23:25:39 i Allmänt,

Jag är trött!
Hur kan det det vara möjligt när jag verkligen har haft en alldeles lugn och händelselös dag..?

Kan jue inte gå och sova innan jag sett vem som vinner matchen heller!
Fattar inte att det är tredje matchen då det går på övertid!
Straffar nu då.. Nu kan allting hända.

Jag har tittat igenom en del gamla kort och tänkte jag skulle dela med mig av några stycken.. :)

 

Satt på Arlanda i 10(!) timmar och väntade på flyget 2006.
Snart flyger jag återigen ner till värmen! :)



Posa med drinken tjejer! ;)
Lela.. snart kommer jag och kramas med dig! :)



Det här var nog året då puss-posen föddes.. haha
Gumman, tycker så mycket om dig! Vi har gått igenom så mycket
och har fortfarande så mycket att uppleva tillsammans.. :)

 Såhär 'snygg' var jag i fredags då det var dags att heja på Kroatien. Tyvärr så gick det jue inte så bra.. Fortfarande lite upprörd pga det! Haha.

Jaja.. så gick Spanien segrande ur matchen.
Kul för de, men det hade varit extra roligt om Italien hade fått gå vidare eftersom inte Kroaterna gjorde det.
Men, men.. man får inte alltid som man vill.

Nej.. nu är det en dusch och sen sova som gäller!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: lela

Publicerad 2008-06-23 02:13:33

hahaha gumman, a va fan va kul de va på resan o alltså väntetiden på arlanda va inte helt fel , )hmmm undra vart den randiga klänningen tog vägen som ja bar? hmmm hade den bara då hahhaha massa kramisar ses ju snart va fasiken , )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela