Sanna - Mitt i livet

Helg!

Publicerad 2008-06-13 20:28:05 i Allmänt,

Jobbade över en halvtimme idag eftersom jag kom på att jag skulle ta hand om Tainas alla tickets också.
Men eftersom jag faktiskt kom försent häromdagen så gjorde det inte så mycket.
Begav mig hemåt vid 17.30 efter att Zoltan, Alex och till och med Bas mer eller mindre sa åt mig att försvinna. Haha

Har tittat på Italien - Rumänien.. Tyckte att Italien skulle vinna!
Snart är det dags för Frankrike - Holland! Det ska bli en riktigt intressant match att se måste jag säga.
Speciellt som vi har en Fransman i huset som nästintill avskyr(!) Holland och allt som har med det här landet att göra.
(Fråga mig inte varför han bor här för det är ett enda stort mysterium)
Men det kommer nog att bli en ganska trevlig stund.. Sylvains andra vänner kommer också hit och ska titta.

Vet inte om det blir så mycket mer ikväll..
Känner mig inte på alltför bra humör och magen krampar. Dessutom är det rena rama höstvädret här!!
Det är grått och regnigt och mulet! Och Kallt!! Iskallt.. Usch, inge roligt alls.
Men det skulle också vara kul att spendera kvällen med de eftersom de ska åka imorn.

Det blir ingen Zandvoort imorn eftersom det tydligen ska regna hela helgen.
Men jag följer med Tom, Raquel och en massa andra människor från 3Com till Rotterdam imorn.
Vi ska åka till Teddys flickväns föräldrar och titta på Sverige - Spanien!!
En massa spanskar och så jag och Tom.. haha. Det kommer nog bli väldigt roligt tror jag.
Sover nog kvar där tillsammans med de andra och då får jag chansen att se lite av Rotterdam på söndag!

Skönt med helg i alla fall!

Jaja.. om man ska ta sig en liten grogg kanske..? :)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela