Sanna - Mitt i livet

Kväller..

Publicerad 2008-06-16 23:41:48 i Allmänt,

Oj.. mådde inge bra alls efter att jag kom hem från jobbet. :(
Det kändes typ som att jag skulle kräkas hela tiden, inge roligt alls.

Har spenderat större delen av kvällen på soffan och känt mig liten och ynklig..
Vet inte om det är något jag ätit eller om jag har fått nått magvirus eller nått liknande. Kan i alla fall inte påstå att det är nå vidare roligt. Får se hur jag mår imorn när jag vaknar.

Tittat på matchen Kroatien - Polen..
Tyckte det mer liknande ett slagfält än en fotbollsmatch. Det kändes inte som att det hände så mycket mer än att de verkligen ville skada varandra.
Huvudsaken är jue i alla fall att Kroatien vann och nu får möta Turkiet i kvartsfinalen! :)

Jag erkänner, jag kan inte mycket om fotboll.. men, jag kan ändå säga att det känns säkrare att möta Turkiet än Portugal.
Sista dagarna av EM kommer att bli väldigt intressanta har jag en känsla av.
För en gångs skull blir det mycket fotboll för Sannas del.. Det är fan ganska sjukt hur fast man kan bli.. Haha
Fast just nu skulle jag gärna vara hemma i E-tuna med resten av folket.. eller ännu bättre, nere i värmen på en uteservering, smuttandes på en drink! :)
Jag behöver ha sol, hav, god mat och bara en stunds avkoppling!

Fia skickade första veckans tiden till mig idag..
Börjar jobba onsdag 2/7 och sen jobbar jag fram tills på lördagen i serveringen.
Hon var inte färdig med plockschemat men kan tänka mig att det blir några pass i nattklubben också den veckan.
Det är bara att kasta sig med huvudet före in i arbetet igen.. Ingen rast och ingen vila!
Inte på tre veckor i alla fall.. ;)

Som sagt hade jag gärna varit hemma i Sverige denna vecka.. av en massa anledningar.
Men vad gör man..?
Ser fram emot helgen på ett sätt, men ändå inte..
För när helgen kommer så är det bara en vecka kvar innan det är dags att flyga hem till Sverige och det har nog inte riktigt slagit mig än att det kommer att vara för att flytta hem.. inte en minitripp för att hälsa på familj och vänner..
Hur kommer detta att gå egentligen? Det kommer nog gå bra, men kan inte låta bli att känna mig något osäker.
Vet inte riktigt varför.. men det blir väl alltid vad man gör det till.. eller?

Jaja.. klockan börjar bli mycket.
En snabb dusch och sen är det sängen som kallar.

Sussa sött
/Sanna




Hrvatska.. Tjalalalalaaaaa.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela