Sanna - Mitt i livet

Måndag 23/6

Publicerad 2008-06-23 16:06:20 i Allmänt,

Min sista arbetsvecka har tagit sin början och första arbetsdagen för denna vecka är nästan förbi.
Det har varit en ganska 'upptagen' dag hittills..
Jag tar emot mina egna samtal och hjälper dessutom Katja, den nya tjejen,  med sina samtal.
Så man känner sig rätt splittrad för tillfället.. Men det går bra det också! :)

Vädret är riktigt pissigt idag! :(
Det blåser och är riktigt ruggigt ute! Usch! Fryser jättemycket inne också eftersom vi har ventilationen precis över våra huvuden här och det blåser så otroligt kall luft! Brrrrr..

Träffade min älskade Susy idag.. :)
Hon har legat i träning för att bli en Level 2 tekniker för 3Com och gjorde sitt test fredagen innan hon åkte till Egypten.
Och hon klarade det!! Så nu är hon tekniker istället för agent, som vi andra är!
Massor glad för hennes skull, men det visste jag jue visserligen redan innan eftersom jag smyger nere på 3Com då och då och såg att de höll på utbilda en ny Italiensk agent. :) Haha.. lilla spionen! ;)

Tror att det kommer att bli middag hos tjejerna imorn också.. :)
Det ser vi fram emot! 

Nu vill jag gå hem.. En timme kvar!
Fan det har tagit sin lilla tid att skriva detta också.. kan inte riktigt koncentrera mig när det känns som att man hela tiden måste hålla ett öga på någon annan..
Men man vet jue hur det känns eftersom man själv nyss varit ny på jobbet, men som sagt så känner man sig ganska splittrad när man har sitt eget att också ta itu med.

Jaja..

Puss och kram
/Sanna 

Kommentarer

Postat av: leliiiiiis

Publicerad 2008-06-23 19:43:21

pusa : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela