Sanna - Mitt i livet

Ooooohh!

Publicerad 2008-06-13 16:08:30 i Allmänt,

Just nu känner jag mig bara frustrerad!

Hela dagen har varit jättekonstig! Jag har känt mig jättebra i ena stunden, hoppat runt och skrattat och varit jätteglad!
Och andra stunden har jag bara känt mig helt nere och dålig.. alltså sjuk!

Det känns som att jag varit igång hela dagen och det här är mer eller mindre den första lugna stunden jag fått på hela dagen.. Med lugn menar jag då att det inte kommit några samtal på en stund och att alla tickets som man kan göra något åt är gjorda.
Hade, mitt första och också sista, PEP med Bas idag..
TYdligen har jag en 2:a som medelpoäng, vilket betyder att jag lever upp till deras förväntningar.
En 1:a betyder jue självklart att man överträffar förväntningarna.
Men det är inte ofta man kommer upp till en 1:a under sin första månad så jag känner mig ganska nöjd med denna lilla
2:a. Det är jue bra att det inte blev en högre siffra i alla fall.
Inga klagomål hade jag heller fått från kunder och det verkar som att de är nöjda med det jobbet jag gör.
Skulle de inte vara det så skulle jag nog säkert fått höra det eftersom jag faktiskt sitter med Bas brevid mig och med Zoltan rakt över den lilla gången, som inte egentligen kan räknas som en gång..

Usch, ser bara fram emot att klockan ska bli 17 så jag kan få gå hem och lägga mig en stund.
Skulle verkligen inte sitta så fel med tanke på att magen krampar så jag knappt kan röra mig vissa stunder!
Jag älskar verkligen att vara tjej under de här dagarna i månaden! (Kunde man höra ironin?)
Undrar om man ens ska orka med nått ikväll.. Känns mer som att man kanske skulle vilja ligga i soffan och bara vara.

Jaja.. det visar sig.

Ska ta och fortsätta med träningsmaterialet nu..
Har man inget att göra får man skapa sig nått att göra.. det är väl så det heter va? ;)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela