Sanna - Mitt i livet

Regn

Publicerad 2008-06-02 22:44:36 i Allmänt,

Det är klart att det börjad regna så fort jag och Veronica började gå mot affären.
Det var så äckligt varmt och kvavt ute så det kändes som att kläderna skulle klistra fast sig på kroppen.

Vi har i alla fall varit iväg och handlat lite..
Äntligen har dammsugaren en påse så man kan få städa lite!

Veronica har lagat middag till oss..
Kött och potatis i ugnen! Massor gott blev det, men nu är jag alldeles mätt.
Blev ännu en sen middag. Usch!

Snart dags för sängen då.. Ännu en tidig morgon imorn.
Känner mig trött men inte sådär att jag kan sova riktigt! För jag vet att så fort jag lägger huvudet på kudden så kommer jag att börja tänka..
Huvudet är alldeles för fullt av tankar.
Jag vet faktiskt inte hur jag ska få nån ordning på de heller.. Det är inte det lättaste just nu.

Jag har ont i axlarna, skulle vara skönt med en massage så man kanske kunde slappna av i alla fall.

Bild tagen via webcameran.. Trött och glansig i ögonen, från igår!
Kan man se tankarna som susar förbi bakom?



Sussa sött
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela