Sanna - Mitt i livet

Solarieöarna

Publicerad 2008-06-04 22:36:42 i Allmänt,

Var på en tripp till min älskade solarieö ikväll.. :)
Gud så skönt det var att få ligga en liten stund och känna värmen gå igenom kroppen.
Så skönt också att det bara tog en minut att gå ner till gymet.
Blev alldeles stressad när jag såg alla hurtiga människor som utövade diverse övningar på träningsredskap och hoppade runt i salarna! Men jag försökte blunda och tänka bort de människorna. Haha.
10 min fick jag ligga i värmen idag.. räckte gått och väl eftersom det var väldigt längesen jag solade nu.
Har jue hunnit bli alldeles vit. Trivs inte alls..
Det ska vi ändra på nu i alla fall.. det blir regelbundna besök på öarna den sista tiden här. :)

Nu ska jag dessutom ta tag i motionen också..
Det blir dagliga promenader hem från jobbet, om det nu inte regnar förstås.
Men vi har jue ändå ganska tur så det regnar inte hela dagarna så det kommer inte finnas många undanflykter.
Vet att det verkligen är sista minuten nu, men lite kanske man kan komma i form innan det är dags att sätta på sig den där bikinin nere i Kroatien! :)

Gud blir alldeles pirrig när jag tänker på semester.. Ska bli så underbart skönt.
Nermin och grabbarna ska jue tydligen också träffas nere i Kroatien, i Split eller någonstans i närheten, runt den tiden jag åker ner så vem vet, kanske kan hitta på nått med de nån av dagarna också! :)

Jaja.. ska väl snart försöka sova också..

Som vanligt snurrar tankarna alldeles galet fort i huvudet.
Men det ska nog bli bra tror jag..

Sussa sött
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela