Sanna - Mitt i livet

Tisdag 10/6

Publicerad 2008-06-10 19:59:15 i Allmänt,

Shit.. Det kan inte ha varit roligt att vara Italienare här i Holland idag!!
Holland krossade verkligen Italien igår.. Det var helt sjukt!
Fast jag såg inte hela då jag blev väldigt illamående på vägen ner till baren där vi skulle se matchen och tog en promenad istället och åkte sen hem. Vet inte riktigt vad som hände, men kan tänka mig att det var värmen!
Festen höll på hela natten här utanför också.. Alla skrek och tutade! Och idag kom de flesta Holländarna till jobbet med något orange på sig..
Stackars Italien! Frågan är verkligen vad som hände.

Min dag på jobbet har inte varit alltför bra!
Hade en ganska het och rykig diskussion med en av mina arbetskompisar.
Förstår inte hur människor inte kan ha någon "common sense" (vad fasen heter det på svenska?)
Att man som människa inte kan gå de där extra små metrarna ibland för att hjälpa en annan människa!
Hur kan man inte ha någon som helst arbetsmoral??
Så jäkla vidriga människor.. Förut skulle jag ha svalt det och muttrat i min ensamhet.. Klagat lite tillsammans med någon annan.. Men nog får faktiskt vara nog!! Varför ska man själv ställa upp och försöka hjälpa andra och bara bli trampad på och få skit tillbaka??? Glöm det!! Inte nu längre..

Hemma nu då..
Sitter och sneglar lite på matchen Spanien-Ryssland. Ser inte så skönt ut att springa runt i det där regnet.
Undrar hur det kommer att gå för Sverige ikväll..?
Blir väl lite zappande mellan kanalerna eftersom det är tisdag idag och det betyder Serie-kväll.
Både Ugly Betty och Gossip Girls som ska tittas på.
Lagar dessutom mat.. Det blir pasta och svenska köttbullar ikväll.
Det kommer väl inte bli mycket av den maten när man kommer hem till Sverige. Haha

Jaja.. Onsdag imorn och halva veckan har då gått.. I alla fall halva arbetsveckan.
Shit vad tiden går fort nu. Känns verkligen inte som att jag kommer hinna med!

Förresten!! :) Jag bokade både flyg och boende till Kroatien igår! :)
Åker ner 29/7 och kommer hem 9/8! Längtar verkligen redan! En månad kvar till semester när jag åker hem!
Så underbart skönt ska det! :) Kan inte sluta le när jag tänker på det. :)
Oj.. hur mycket smajlisar som helst jue!

Nee.. nu måste jag äta lite!

Puss och kram
/Sanna

Solen har

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela