Sanna - Mitt i livet

Torsdag 12/6

Publicerad 2008-06-12 20:34:46 i Allmänt,

Har inte alls mått bra idag..
Tog mig iväg till jobbet och det kändes som att huvudet skulle sprängas!
Frös som fasen gjorde jag också. Lägg till en hejdundrande mensvärk på det också så blev dagen perfekt
Det är någonting som händer med kroppen när jag inte mår riktigt bra och sen får mens också.
Kroppen blir helt utslagen och det är inte alls nådigt.

Det har gått helt okej på jobbet annars. Känner mig rätt så nöjd med det jag åstadkommer. :)
Bas läste upp mitt referensbrev, som Francesca skrivit, och det var jättefint. :)
Visste inte riktigt vad jag skulle säga efteråt, blev alldeles tyst. Haha. Jätteglad jue!
Har tagit samtal, löst tickets och samtidigt läser jag Zoltans nya träningsmaterial och ser om det är något som behöver förändras eller läggas till.
Efter 15 orkade inte kroppen med längre! Bas lät mig gå hem.
Tiden tas varken från mina semstertimmar eller lön! Så skönt och så snällt av Bas.
Men tog faktiskt med mig lite av träningsmaterialet hem och jobbade ett tag hemma.

Har tittat på Kroatien-Tyskland. Shit vilken match! Satt med hjärtat i halsgropen hela tiden!!
Men de älskade pojkarna klarade det jättebra tycker jag. :) Massor glad nu!!
Guuud va kul det ska bli och komma till jobbet imorn med alla dryga tyska och bara kunna vara lite småelak! ;)

Men ligger helt utslagen på soffan! Mår inge bra alls..
Skulle helst vilja vara hemma och kurera mig imorn, men kan inte eftersom jag kommer att ha, minst, en karens dag eftersom jag tydligen varit sjuk för många gånger nu.. och det är fasen inte lite pengar de tar heller!!
Men det är helg efter imorn och jag tror nog att det blir en ganska lugn helg.
Åker kanske till Tom i Zandfoort och hälsar på.. han bor jue vid havet så det kan jue vara trevligt.
Bara det är fint väder förstås.

Nehe.. ligga på soffan som en klubbad säl låter som en bra plan tror jag..
Orkar inte ens röra på mig. Näsan, huvudet och magen mår verkligen piss och det känns som att jag skulle kunna gråta en skvätt just nu. Det är jue inte riktigt såhär jag vill spendera min sista tid här. :(
Det kommer verkligen bli konstigt att komma hem till E-tuna igen.
Men jag ser fram emot det i alla fall..

Nehe om man ska lata sig lite kanske..
En sista arbetsdag imorn och sen underbara helg!!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela