Sanna - Mitt i livet

Torsdag 19/6

Publicerad 2008-06-19 08:35:15 i Allmänt,

God morgon!

Min arbetsdag har redan tagit sin början..
Det gick ganska bra att somna igår. Tror helt ärligt att jag låg i drömmarnas land redan innan midnatt.
Det betyder jue tyärr inte att jag sovit bra inatt dock.
Inatt har drömmarna varit bland de konstigaste.. inte mardrömmar eller riktigt obehagliga heller, bara konstiga.

Solen skiner utanför fönstret, men det regnar och blåser också.
Det här är verkligen ett land där du kan gå igenom alla fyra årstider under en och samma dag!

Ojdå, helt otroligt! Har redan fått ett samtal! Haha..
Jag tror inte att det kommer att bli en alltför spännande dag idag med tankar på att det är midsommar både i SVerige och Finland imorn. Och många "normalt arbetande" svenskar får gå hem efter halva dagen en dag som denna.
Får vi in ett svenskt samtal efter 14.00 så kommer jag att rita ett rött kors i taket här på Sykes.. Haha
Det kommer jue inte alls kännas onödigt att sitta här..
Fast jag har jue mina böcker och sen de andra agenterna så det kanske inte behöver bli så tråkigt.
Man får väl helt enkelt göra det bästa av situationen.

Jaja.. ägna en liten stund till att läsa lite. Innan tystnaden störs av alla andra som stormar in.
Börjar redan bli försent för det..

Ha en bra dag!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2008-06-19 13:20:22

Hej heej!! Har jobbat några gånger...blir väl mer snart när jag slutat på det andra stället. Hur går det för dig då?? Skulle du komma hem igen? Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela