Sanna - Mitt i livet

Blåsa

Publicerad 2008-03-08 15:10:39 i Allmänt,

Tog en dusch.. När jag klev ut kände jag att läppen inte kändes riktigt okej!
Tittade mig i spegeln och upptäckte att jag har fått en blåsa på överläppen! :( Jättefult! Och inte bekvämt heller..

Det är vad jag fick för att jag solade igår när jag inte mår så bra.. Var nog lite febrig igår tror jag!
Inte alls roligt.. Så nu känns det inte speciellt kul att gå ut ikväll heller.. för det syns ändå ganska väl då ena sidan av läppen är svullen! Det slår aldrig fel!! Aldrig!!!! Blir lite upprörd måste jag säga!

Ska väl åka till Tuna Park en sväng..

Får se hur det blir ikväll.. Kanske inte blir så himla mycket ändå.. De flesta verkar banga ur! Tråkigt, tråkigt! :(

Jaja..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela