Sanna - Mitt i livet

Förändringar..

Publicerad 2008-03-01 17:08:26 i Allmänt,

Fy fan..

Det var värsta stormen här inatt.. Blåste, regnade, blixtrade och åskade så mycket att jag trodde att fönstrena skulle gå sönder.. Jätteskönt när man skulle sova och det var helt mörkt i rummet och plötsligt blixtrar det till så att hela rummet lös upp! När det stormar i detta land så stormar det verkligen!

Åt "frukost" med flickorna imorse och vi insåg att det kanske är bland de sista gångerna som vi alla sitter vid frukostbordet tillsammans på detta sätt.

Susy och Serena har antagligen hittat en lägenhet som de ska ta om de lyckas hitta en fjärde person som vill flytta in med de. Jag skulle definitvt göra det om jag visste att jag skulle vara kvar.. Om jag visste vad som händer i framtiden.. Men mitt kontrakt går ut i början på april och även fast de flesta säger att jag kommer att få vara kvar så vill jag ändå inte ta det för givet. Plus att man behöver betala en hyra + deposition (en extra hyra) under första måndagen.. Vilket betyder att det är ca 1500 euro som man måste betala, vilket jag absolut inte har råd med!!

Det känns jättesorgligt! Och sen så börjar man också tänka på att det kommer att komma en helt ny person till lägenheten.. och jag hoppas för den personens skull att den är lika galen som vi andra är.. Annars kommer det att bli lite jobbigt tror jag! hahaha..
Detta betyder je antagligen också att vi kommer att flytta lite.. Jag kommer slippa mitt pyttelilla rum. :) Flyttar nog antingen ner till nått av rummen här.. eller så flyttar jag in i Susys rum och får en egen toalett och egen dusch! :)

Hittat en garderob till det som är mitt rum fortfarande! :) Noemie på jobbet ska sälja sin så jag köper den av henne.. Eftersom Sykes ändå ska betala den kan jag jue lika gärna ta tag i det och fixa så att den finns där.. Men vi måste nog möblera om lite.. Så att allt får plats där inne. Haha

Ligger här på soffan och orkar knappt röra mig.. haha! Solen skiner utanför fönstret och det hade varit ganska trevligt att ta en tur ute, men det orkas inte med just nu!
Jag ska ligga kvar här på soffan en stund till och sen ska jag ta en dusch så man kanske vankar till liv.

Kan jue vara en fördel! ;)

Puss och

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela