Sanna - Mitt i livet

Fredag 28/3

Publicerad 2008-03-28 08:26:11 i Allmänt,

Om en halvtimme ska jag gå till spårvagnen som ska ta mig till Rembrandtplein och TomTom.

Jag har sovit ganska bra under natten faktiskt, men var jättetrött när alarmet ringde. Jag har varit uppe i lite över en timme och gjort mig iordning och försökt att "plugga" lite..

En mindre katastrof har inträffat då jag tror att jag har åkte på Karstens magbacill!! Min mage mår inte alls bra och jag mår så illa så det känns som att jag ska kräkas!
Att jag är nervös gör jue inte saken ett dugg lättare.. Varför just idag? Har varit på väg att kräkas flera gånger och jag skakar i hela kroppen.. till och med det här är ganska svårt att skriva eftersom fingrarna inte riktigt vill lyda.

Jag vet att jag kan klara det här.. Det är inte en jättestor sak!
Så varför känns det som att jag har ett gäng fullvuxna elefanter klampandes i magen?

Nehe.. måste fixa det sista nu!

Önska mig lycka till..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela