Sanna - Mitt i livet

Jag har tråkigt..

Publicerad 2008-03-29 00:24:40 i Allmänt,

OM DIG
namn:
Sannaimage83
ålder: 22

HAR DU NÅGONSIN
blivit kysst:  ja.
ätit sushi: nja, smakat
stått på scen: Haha.. ja det kan man nog säga
varit med om en bilolycka: nope
sett smurfarna:  Självklart.. ;)
klättrat på berg: mm, när jag var liten och mindre rädd

ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt: VARMT!
blått eller rött: blått
regn eller snö: regn
rosor eller tusensköna:  Rosor
vår eller höst: Definitivt vår..
historia eller vetenskap: Historia.. kanske
matte eller engelska: Engelska
öl eller cider: Cider

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
har du haft ett seriöst samtal:  Ja
kramat någon:  ja.
kommit sams med dina föräldrar: Vi har inte varit osams
bråkat med en kompis: Nope

ÖVRIGT
vad gjorde du förra sommaren: Jobbade mest, spenderade underbar tid i Kroatien :)
svär du för mycket: hmm.. ja!
vilken låt lyssnar du på just nu: Oliver Dragojevic - Nista mi nije vasno
vem vill du spendera resten av ditt liv med: Vågar jag inte svara på än..
har du en lavalampa: Nepp
vad gjorde du igår kväll: Förberedde mig för dagens intervju 
vem pratade du sist med på telefon: Karsten :)
vad gör dig glad: Mina vänner, Karsten, min familj, solen
om du kunde åka vart du ville just nu, vart skulle du åka: Kroatien!

SENASTE.
senaste cigarett: För en stund sen
senaste sedda film: Boog&Elliot, klockren film! Haha
senaste besvikelse: hmm..
senaste läsk: Drack ett glas cola-light för en stund sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela