Sanna - Mitt i livet

Lördag 22/3

Publicerad 2008-03-22 15:31:15 i Allmänt,

Usch, fastnade jue framför datorn och tv:n igår, vilket resulterade i att jag inte somnade försän ca 03.30!
De visar avsnitt efter avsnitt av "Fresh-Prince i Bel Air" på Comedy Central under natten.. Skrattade så mycket att jag fick ont i magen..
Förstår egentligen inte hur man fortfarande kan tycka att det är bra.. De visade jue det programmet på 5:an hemma i Sverige i flera år! Det gick bara runt och runt.. Men nu var det faktiskt ett tag sen jag tittade på det.
Will Smith är så jäkla skön! :) Och Carlton med sina töntiga moves.. haha

Sov länge idag! :) Så skönt! Låg kvar länge i sängen dessutom och bara läste..
Har fastnat i en bok "Dotter önskas" av Katerina Janouch (tror jag hon stavar sitt efternamn). Den handlar om en tjej som förtvivlat längtar efter en dotter, hon blir mer eller mindre besatt av tanken att hon ska få en dotter.
Lite jobbig, alltså känslomässigt, men man blir tagen av berättelsen.
Det är verkligen en bok som jag rekommenderara att läsa..

Skulle behöva hoppa in i duschen, men väntar på att Karsten ska komma så att jag kan släppa in honom.
Är ensam hemma igen.. Veronica är på jobbet och Karolina och Sylvain är någonstans på äventyr antar jag.
Det är sjukt vilken skillnad det blev efter att en (eller ja, två personer i verkligenheten.. haha) flyttade ut från lägenheten.. Man har mer ensam-tid! Ibland kan det vara bra.. men förut hade vi fullt hus och nu är det ganska tomt, svårt att vänja sig vid det..

Nu ska jag hoppa in i duschen..

Det blir en lugn lördag..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela