Sanna - Mitt i livet

Lördag 8/3

Publicerad 2008-03-08 12:58:19 i Allmänt,

Hade en lugn kväll hemma med mor och far.. Åt tacos, så att det nästan sprutade ut ur öronen.. (Åh, va trevligt det där lät då, haha). Hämtade lillebror från jobbet och fick sen skjutsa in honom till stan, han skulle festa.
Kom tillbaka då, var syster här! Men hon var så trött så hon somnade nästan direkt och nu när jag vaknade var hon borta! Tråkigt att vi inte hann prata mer.. :(

Låg och titta på tv tillsammans med föräldrarna, köpte jue några Breezers som det var tänkt att jag skulle dricka, men det orkades inte med.. Var alldeles för trött! Somnade strax efter midnatt.

Vaknade för ca 20 min sen, alltså 12.30! har sovit 12 timmar! Helt sjukt mycket.. Har varit så trött och nu har jag tagit igen all sömn som jag förlorat! Skönt var det och jag hade säkerligen kunnat sussa lite till, men då försvinner jue hela dagen! Och det är jue inge bra! :)

Tänkte att jag skulle åka till Tuna kanske och fika lite med flickorna på Candy! Det skulle vara trevligt.. Kanske ta en solning på samma gång.. :) Kan jue passa på nu när jag är hemma i Tuna. Det blir jue aldrig att man tar sig till ett solarium när man är i Amsterdam! Tråkigt och faktiskt ganska dumt!

Middag med föräldrarna ikväll och sen fest med vännerna. Det ska bli så kul! :)
Måste kanske börja ringa till folk som jag inte pratat med om ikväll.. Kan jue vara en fördel! Hehe

Jaja, nu ska jag i alla fall ta en dusch och sen ska jag ta och röra på mig lite grann..
Kan jue inte bara sitta och låta tiden gå!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela