Sanna - Mitt i livet

Måndag 10/3

Publicerad 2008-03-10 23:33:44 i Allmänt,

Resan hem gick bra..

Jag har haft en jättebra dag här hemma i Amsterdam! Promenad, mat och shopping!

Har en äcklig huvudvärk just nu så jag ska lägga mig ner och kolla på film med min baby och Veronica.. Susy och Serena har flyttat så det är lite tystare och mer tomt än vanligt!

Mamma och Pappa.. Jag saknar er redan! Tack för allt! Karsten har nu hjälpt mig fylla i papprena för försäkringen nu! Så nu är det klart!

Nej, nu ska jag ta och lägga mig på soffan!

Får skriva mer om dagen imorn!

Puss och kram
/Sanna

                      image74

Kommentarer

Postat av: Maya

Publicerad 2008-03-11 05:02:29

hoppas resan gick bra Sanna! Haha, nu vet du vem du ska ringa då du behöver skjuts.. min tur nu ju! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela