Sanna - Mitt i livet

Måndag 24/3

Publicerad 2008-03-24 21:01:58 i Allmänt,

Det blev en jättebra kväll igår..

Karsten och jag åkte och handlade mat.. i snön(!).. för kvällen, kom hem och fixade ned allt..
Vi blev åtta personer och vi hade en underbar kväll med massor med mat och vin och helt underbart sällskap! :)
Det blev inte så sent då de flesta var ganska sega.. Men som sagt.. jag hade roligt! :)

Vaknade till imorse vid 05.. Det var typ en centimer med snö på marken! Allting var täckt!
Och imorse när jag vaknade fanns det inte ett spår av snön kvar och solen sken!
Vädret i det här landet är helt sjukt.. Ena stunden skiner solen jättevarmt och skönt.. och andra stunden vräker snön ner! Man blir ganska galen! Man kan inte riktigt förutspå det..

Idag har jag inte behövt oroa mig för det alls eftersom jag har varit hemma hela dagen..
Vi sov länge.. och har bara latat oss hela dagen! (ovanligt eller hur.. haha). Det har visats en massa bra filmer på tv hela dagen.. Just nu är det Ocean's Twelve. De åker jue faktiskt till Amsterdam i den filmen.. ;)

Så det blir inte så mycket mer idag..
Imorn är det en ny dag.. ny arbetsvecka! Det känns som att det är söndag idag.. Men det är bara en fyra-dagars vecka nu.. Det ska bli skönt.. :)

Ska väl börja skicka ut mitt CV till lite olika platser imorn också.. Får se om nån nappar.
Positiva tankar! ;)

Nu ska jag kolla film.. :)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela