Sanna - Mitt i livet

Måndag 3/3

Publicerad 2008-03-03 21:16:13 i Allmänt,

Segt imorse.. Även fast jag fick en hel extra timme att sova när jag denna vecka har 10-19 skiftet!
Men jag ville verkligen inte gå upp.. det var så varmt och skönt under täcket.. Hoppet växte lite när solen sken så otroligt ljust utanför fönstret.

Men när vi kom ut upptäckte vi att det var långt ifrån varmt ute.. Det blåste en sån kall vind så jag trodde jag skulle förfrysa! Usch!

Började dagen med att plocka upp sex mejl från kunder som jag har haft hand om och de höll mig upptagen hela förmiddagen.
Annars har det inte hänt så mycket på jobbet. Jag har upptäckt att jag faktiskt kan föra över pengar från mitt Holländska konto till mitt Svenska så jag behöver inte oroa mig för det. Skönt det i alla fall..

Sitter hemma i soffan.. Karsten håller på och lagar middag! Upptäckt att det blir oftast sena middagar här.. Speciellt när man slutar klockan 19! Men, men..

Just nu längtar jag mest tills på onsdag.. Det ska bli så kul att komma hem och träffa alla! Jag längtar verkligen och hoppas att morgondagen kommer att gå fort så att det blir onsdag! :)
Hoppas som sagt att jag kan få med mig lite sol bara!

Nehe, nu ska jag gå och äta.. Sötnosen har gjort något som luktar väldigt gott! :)

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela