Sanna - Mitt i livet

Ompysslad

Publicerad 2008-03-06 13:47:19 i Allmänt,

Det har jag blivit i flera timmar! :)

Började med håret vid 09 imorse och blev klara 13.00! Så skönt så jag nästan somnade! Kul och snacka lite skit också! Alltid roligt att träffa Vice! Och håret blev så fint.. :) Alltid lika nöjd!

Hemma nu.. Ska äta lite mat och sen ska jag väl ta mig ut till Tuna Park för en liten sväng..

Får se vad som händer.. Kanske ska ta och organisera lite med sakerna jag ska ta med mig till Amsterdam också, så man slipper hålla på med det sista dagen.. Men jag är jue jag.. så det kommer jag i alla fall att göra! haha

Jaja.. nu har jag inte tid att sitta här och uggla! Dags att börja röra på sig!

Puss puss
/Sanna

P.S.. Solen skiner fortfarande! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela