Sanna - Mitt i livet

Packat och klart..

Publicerad 2008-03-09 23:54:55 i Allmänt,

Kan det verkligen vara sant.. Klockan är inte ens midnatt än och jag är (nästan) klar?

Jag har packat.. det gick jue ganska smärtfritt, höll bara på att få psykbryt en gång! Men mamma och pappa kom till min räddning! Nu har jag en jätteväska med grejer som ska ner till Amsterdam! Vart jag ska få plats med alla mina saker vet jag inte riktigt, men det får lösa sig när jag kommer ner.. :)

Jag vet att jag kommer att vara ledsen imorn när jag åker för jag lämnar min familj och mina vänner ännu en gång här hemma.. Men samtidigt så är jag glad att jag ska åka "hem"!
Få träffa tjejerna och Karsten, min lilla baby! Jag har saknat de massvis.. Det bästa alternativet vore jue om man kunde samla alla på en och samma plats.. Då skulle jag vara jättenöjd! Men som sagt, så går jue inte det.

Jag lär mig mer och mer om saker och ting jue mer dagarna går! Jag har, som jag tidigare nämnt, upptäckt vilka som verkligen är mina riktiga vänner och det visar sig också mer och mer för var dag som går. Jag vet nu vilka jag inte ska ödsla energi på!
Att komma hem till E-tuna har på ett sätt varit väldigt omtumlande.. Trots att jag bara varit borta så kort tid så hinner man bli lite avtrubbad och dinstanserad till saker och ting som har hänt! Men att komma tillbaka till sin hemstad bär också med sig en hel del minnen! Både jobbiga och glada.
De jobbiga hade jag gärna varit utan.. Och trots att jag kanske påverkats av de till en viss del under min vistelse i stan så kan jag bara konstatera att jag är sen länge tillbaka över allt som har hänt!
Det känns som en stor lättnad att kunna säga så och verkligen mena det den här gången.

Det är verkligen synd om människor som känner att de inte riktigt kan släppa saker och ting trots att det inte finns en grund till deras osäkerhet, hat, ilska eller vad de nu känner! Jag hade förstått om de fått en anledning till att känna så.. men just nu tycker jag bara att det är sorgligt!

Nej, att åka till Amsterdam måste ha varit det bästa beslutet för mig!
Det betyder inte att jag inte saknar min familj och mina vänner.. för som jag hoppas att ni redan har förstått så bär jag er med mig i mitt hjärta varje dag! Men för min egen skull var det här det det bästa beslutet jag kunde ta.


If I should die before I wake it's cause you took my breath away
Loosing you was like living in a world with no air
...

Tell me how I'm supposed to live with no air
Can't breath, can't live with no air
It's how I feel whenever you ain't there
There's no air, no air
Got me out here in the water so deep
Tell me how you're gonna breath without me
If you ain't here I just can't breath
There's no air, no air


 Nu måste jag ta en dusch och sen ska jag sussa! Tidig dag imorn!


image73

Jag gillar svart/vitt..

Puss och kram
/Sanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela