Sanna - Mitt i livet

Shopping

Publicerad 2008-03-07 20:05:28 i Allmänt,

Åkte till Tuna Park med mina bästa tjejer, Philippa och Sara! Tänkte verkligen köra seriös shopping!
Till min stora förvåning hittade jag verkligen något jag gillade i första affären vi gick in i! Tänkte att det här måste nog vara ett mindre mirakel! Haha..

Resten av turen runt gick inte lika bra dock.. Inget sitter bra och jag känner mig inte ett dugg fin i något!
Måste verkligen börja hårdbanta när jag kommer hem till Amsterdam! Pallar inte vara såhär längre.. Jag vet att jag inte är alltför stor, men jag mår inte alls bra nu!
Men det är väl inte så konstigt att man blivit lite större nu när man inte är lika stressad, sitter ner framför en dator 8 timmar om dagen.. Äter Både lunch och middag nuförtiden! haha.. Och eftersom man kommer hem så sent på kvällarna så blir det oftast sena middagar.. som ni kanske redan listat ut! ;)
Men nu blir det mer strikt! Promenader och verkligen slutsnaskat på godis och allt annat gott.. I alla fall i veckorna! ;) Nån gång måste man jue få unna sig lite extra

Ja i alla fall.. Det blev i alla fall en oversize skjorta från Lindex, en oversize tröja från Bik Bok och en fin liten "klänning" som man kan ha över en vanlig t-shirt/linne, också lite större! Märker ni ett mönster? Bara en massa löst sittande kläder.. Massor skönt!

Tog en tur ner på stan också.. Gick och hälsade på på Godishuset, trodde George skulle jobba.. Men det var visst min kära Carro som satt där! :) Pratade skit en stund och sen tog jag mig till Solfuxen i stan och solade i 20 min. Skönt var det! :) Känner mig så himla blek efter allt skinn jag "flagat" bort pga att den är så torr! Ska försöka hinna med att sola en gång till innan jag åker. :)

Åkte med mamma till Tuna Park och hämtade ut mina p-piller, var på systemet och köpte lite Bacardi Breezers till ikväll! Ska äta tacos med mamma och pappa och bara ta det lugnt.. Så himla trött!
Ska hämta lillebror som är på jobbet vid 22, så innan det blir det bara cola! ;)

Imorn ska jag sova länge, länge! Det tycker jag att jag förtjänar. :) Skönt ska det bli!
Fest imorn i alla fall.. Ser fram emot det! :)

Nehe nej.. nu ropar föräldrarna att det är mat! Massor hungrig!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela