Sanna - Mitt i livet

Slött

Publicerad 2008-03-22 21:08:58 i Allmänt,

Jag har verkligen haft det slött idag.. Inte gått utanför dörren än.

Karsten var här en sväng tidigare.. En av hans vänner fyller år idag och han firas ikväll. De hade visst bokat bord på någon restaurang eller nått.
Själv har jag precis ätit makaroner och köttbullar och sitter på soffan och tittar på Madagaskar. :)
Alla som känner mig vet att jag älskar tecknat! :) Så jag har det bra!

Shit.. det känns som att man blivit väldigt tråkig! Sitter bara hemma och slöar när man inte är på jobbet.. Inget som händer. Jag bor jue för fasiken i Amsterdam! Det finns jue massor att göra i denna stad!
Klart att det är skönt att ta det lugnt också.. Men jag känner mig nästan "gammal".. haha
Eller.. inte gammal, men lite tråkig kanske. Finns det ett botemedel mot tråkighet? Let me know!

Jaja.. nu ska jag titta på film i alla fall..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela