Sanna - Mitt i livet

Söndag 2/3

Publicerad 2008-03-02 14:17:57 i Allmänt,

Det blev som jag trodde..

Susy och Serena flyttar ut nästa helg! det kommer att bli så tomt utan de!! Det känns redan konstigt och ingen av oss vill att de ska flytta.. Men livet går jue vidare. Men som sagt kommer det att bli tomt..
Och vem kommer att flytta in här nu? Vem det är blir så ska vi ta hand om henne! :) Bara hon är lika galen som vi andra är.. Annars kan det bli lite jobbigt!

Vi gick ut igår.. Jag, Serena och Veronica! Susy var för trött för att följa med oss..
Brazilian Bar is our domain!!! ;) Jag älskar verkligen det stället! :) Vi dansade som galningar tills mina fötter ännu en gång började värka! (Att jag aldrig lär mig!!!! Hahaha) Sen vart det dans vid baren istället.. ;)

Gick från klubben strax innan fyra.. Gick och köpte McDonalds (för natta-mat) och tog en taxi hem..
Satt och snackade en stund och sen var det dags för sängen!

Vaknade av solen som sken in genom fönstret.. Och kunde inte sova längre..
Nu sitter jag på soffan och degar.. De har "My super sweet sixteen"-maraton på MTV! Helt sjukt att se alla de amerikanska bortskämda ungarna som har fester för 300.000 dollar och får nyaste bilarna i födelsedagspresent.. Inte alls avundsjuk! Hehe..

Jag har väl en sak att bekänna kanske.. :)

Är det någon som kanske har reagerat på att en viss Karsten dyker upp ganska mycket i min blogg?
Vi har träffats en hel del och jag tycker verkligen om honom.. och han tycker om mig! :)
Jag är med andra ord inte singel längre! :) Sanna har en pojkvän! Haha.. Känns helt skumt, men bra!
Jag tycker verkligen om honom! Just nu ligger han och sover vill inte väcka honom! Men funderar ändå på om jag ska göra det.. Hihi!

Fick reda på igår att min älskade syster ska gifta sig med sin Carlos.. :)
Men tydligen ska det inte vara "ett sånt bröllop".. De ska gifta sig i Rådhuset och ska tydligen bara ha vittnen. Lite besviken måste jag säga att jag är.. Hade varit trevligt att få se sin syster gifta sig.. :)

Pratade med George, våran account manager, om mitt kontrakt häromdagen.. Han lovade mig att jag skulle få veta snart vad som händer med min anställning! Kan jue vara bra att få veta i förväg vad som händer..
Stanna i Holland ska jag försöka göra ett tag till i alla fall.. Kan jue knappast åka hem nu! ;)

Nehe.. nu ska jag ta och göra nått annat..

Me and my baby! En av de underbaraste dagarna jag haft.. :)

image67

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: Maya

Publicerad 2008-03-02 18:25:03

fina ni är ihop sanna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela