Sanna - Mitt i livet

Söndag 23/3

Publicerad 2008-03-23 12:37:14 i Allmänt,

Glad Påsk!

Vaknade för typ en timme sen.. Sitter hemma och försöker lista ut vad som ska göras ikväll.
Jag hade behövt handla igår.. men orkade inte gå ut ensam för att hämta hem alla sakerna.. Idag snöar det massor! Enorma flingor vräker ner utanför fönstret!
Dessutom är det påsksöndag och vi är inte ens säkra på att affären har öppet idag..

Helt plötsligt blev det 10 personer som ska komma och äta ikväll.. Och jag har inte pratat med någon eftersom jag inte har pengar på mobilen.. Som jag känner just nu så avbokar jag allt!
Jag vet att jag skulle ha gjort det mesta igår, men det är svårt att planera något själv..

Det är helt sjukt hur mycket det snöar här just nu.. Himlen är helt grå/vit och hela ens synfält täcks att det vita..
Slutet på Mars.. det ska vara vår nu! Men, nej.. Vintern kom helt plötsligt! Det är säkert massor kallt ute också och jag känner absolut inte för att gå ut.

Vad gör man?

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela