Sanna - Mitt i livet

Stampande Elefanter..

Publicerad 2008-03-28 21:54:39 i Allmänt,

De stampande elefanterna tassade istället försiktigt runt i magen efter de första 10 min av intervjun som jag hade med Magnus på TomTom.

Han började med intervjun med att berätta vad som skulle hända, vilka ämnen vi skulle gå igenom osv.
Första saken som skulle komma upp var att Magnus skulle berätta lite om själva företaget, när han frågade vad Jag visste, kände jag mig ganska så säker på vad jag skulle svara och vi hade en liten diskussion om detta.
Magnus sa att vi kunde avsluta det området då han tyckte att det verkade som att jag hade en ganska klar bild av hur företaget fungerade och såg ut.. Kände mig ganska stolt måste jag säga! Haha

Resten av intervjun flöt på väl på ganska bra.. Minna, den finska team leadern kom in och sa hej också. Hon pratar bara finska, så jag tyckte det var lite jobbigt.. Men hon sa som de flesta andra har sagt om min finska; det är inget fel på den och så fort du börjar prata så kommer det tillslut att släppa. Kändes bra. :)
Fick göra ett skrivet "test" på svenska, finska och engelska.. Bara för att se hur jag formulerar mig.. vet inte riktigt hur jag lyckades med det.. Speciellt inte på den finska delen, men jag hoppas att det gick okej i alla fall.

Fick sen sitta med en av de finska tjejerna, Jenni, i laget och prata med henne.. Se hur de jobbar och hon berättade lite mer om jobbet. Det var trevligt. Var där i lite över två timmar och fick en rätt bra bild av hur det fungerar med jobbet osv..

Jag vet inte hur det gick.. Men jag gjorde mitt bästa och mer är jag inte riktigt kapabel till. Får väl veta någon gång nästa vecka om jag fått jobbet eller inte. *håller tummarna*

Har haft en lätt huvudvärk hela dagen.. Inte så konstigt kanske när alla spänningar släpper.

Dagen på jobbet har varit som vilken annan dag som helst där.. Inget utöver det vanliga som hänt.
Har jobbat 9-19 de senaste tre dagarna eftersom jag gick på intervjun idag, det är ganska jobbigt faktiskt och sitta så länge framför en dator..
Sen sitter man jue självklart när man kommer hem dessutom! Så det blir jue ännu mer tid.

Karsten är hemma hos sig och donar och grejar med flytten så honom kommer jag inte träffa idag..
Det var meningen att jag och Veronica skulle gå ut ikväll, men hon mår inte så bra.. Så jag vet inte riktigt hur det blir med den saken. Tror nog inte att det blir så mycket utgång faktiskt.
Tråkigt.. för jag hade verkligen sett fram emot det! Det har varit alldeles för många lugna fredagar och lördagar den senaste tiden. Och det hade varit kul att gå ut och tänka på något annat än jobb, intervjuer och flytt för en gångs skull.. Men det blir väl en kväll framför tv:n och kanske en film istället.

Nu ska jag i alla fall fixa mig något att äta.. Har varit så himla nervös idag så jag har inte riktigt kunnat äta.
Men nu ska jag väl få ner nått i alla fall. :)

Trevlig fredag på er..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela