Sanna - Mitt i livet

Svenskt..

Publicerad 2008-03-09 21:08:56 i Allmänt,

Påskmat!

På mammas och pappas vis! :) Jag fick Jansson, ägg, lax, mammas cevape och en massa annat gott!
Glass och hallon som dessert! Kunde det ha blivit bättre?
Storebror, Syster och Carlos och Farmor var också här.. Massa roligt att träffa alla!

Jag och mamma har varit iväg och handlat.. Jag får med mig massa såser, köttbullar, ost och en massa annat som är typiskt svenskt och som inte riktigt finns i Holland! :) Massor glad!

Nu ska jag börja packa också.. Får se hur det går med den biten! Har jue en hel del som jag hade tänkt ta med mig! Får väl ett och annat psykbryt innan jag är färdig! Haha

Läppen sticker och kliar fortfarande.. och jag koncetrerar mig hårt på att inte slicka mig om läpparna sådär som jag brukar göra ibland. Svårt att dricka är det också! :(
Hoppas på att det ska ha hunnit bli lite bättre tills imorn så man inte behöver se ut som en smittohärd på flyget.
Inte för att det smittar.. men i alla fall! haha

Nej, om man ska ta och börja med helskottat nu kanske?

Puss och kram
/Sanna

Såhär ser min stackars läpp ut.. :(

image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela