Sanna - Mitt i livet

Arbo..

Publicerad 2008-05-13 13:38:30 i Allmänt,

Okej.. så har man fått sitt första besök från ARBO-doktorn på Sykes..
Som jag förklarat tidigare så kan man ibland förvänta sig ett besök från våran företagsläkare när man sjukskriver sig.
Antar att vi fick besök idag eftersom alla i huset är sjukskrivna. Det känns verkligen inte som att de litar på en.
Fast jag kan jue ändå förstå om alla i samma hus är sjuksrivna att det kan bli lite misstankar, men jag hoppas att han såg på mig att jag inte mådde någe bra.

Bläääh.. alldeles för många tankar som snurrar i hvudet också.
Jag har verkligen en klagodag idag..

Blir väl bra snart..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela