Sanna - Mitt i livet

Bilder

Publicerad 2008-05-21 23:32:13 i Allmänt,

Titta va fina bilder jag har lyckats med att ta en gång i tiden.. :)



En bild tagen vid rondellen i Eskilstuna. Så häftig himmel, en natt på väg hem från jobbet. Klockan var väl nästan 04.








Solnedgång i Sundbyholm.. :)



Sundbyholm förresten.. Är inte det en av de finaste platserna i hemstaden? :)
Tänk bara på alla stunder man har spenderat där..

Sommardagarna när man kan ligga på filten och spana på alla människor.. Njuta av solen, drömma sig bort och bara snacka bort en hel dag med halva E-tunas befolkning.. :)

Kvällar man har spenderat gående där ute med kompisarna..
Becksvart! Trillandes på kedjor som blivit osynliga i mörkret med svarta, monstruösa blåmärken som bevis på sin klantighet (är det ett Sanna-ord? haha)

När kärleken kommer för att hälsa på.. och man kan ta underbara promenader, hålla handen, pussas och kramas och bara ha det bra..
Tror att det är det är min favorit.. ;)

Nu ska jag sussa..

Kommentarer

Postat av: Patricija

Publicerad 2008-05-21 23:50:35

Citatet kommer från Grey's Anatomy...det är meredith som alltid har ett slut citat i varje avsnitt (om du brukar kolla på serien) men håller med dig, det är superfina ord:)

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-05-23 22:01:24

Vad kul att du ska flytta tillbaka! :-)

Trivs du inte där nere...?



Förlåt för sent svar, men jag har helt enkelt glömt bort det. Jag har fått lite MK rester av en kompis, så jag kan ju handla av dig sen när du kommer hem om du har grejer kvar. Vet inte om jag kanske borde byta till rosa?



Kan ju prata om de när vi ses :-)



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela